Zomaar een berichtje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van macambakees - WaarBenJij.nu Zomaar een berichtje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van macambakees - WaarBenJij.nu

Zomaar een berichtje

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

08 Oktober 2006 | Nederland, Amsterdam

Het vorige berichtje was al weer meer dan een week geleden. Schreef ik toen geen bericht, goed bericht, wel dat geldt nu eigenlijk ook. Ik wil wel iedereen bedanken voor de leuke reacties die ik op de website krijg. Vooral blijven doen, is heel leuk. Net terug van het sporten neem ik even de tijd om een berichtje te maken. Mijn maatje en ik gaan nu om de andere dag badmintonnen. Die mogelijkheid hebben we hier en het is heel wat leuker dan op een trimfiets jezelf op dezelfde plek kapot fietsen. Jammer dat er andere collega’s zijn die alleen spreken over “pluimpje slaan” en meer van dat soort campingtaal, want zelf lopen ze zich helemaal achterover op een loopband en staan na 3 kwartier nog steeds op dezelfde vierkante meter. De uitdaging om een keer tegen ons te spelen nemen ze niet aan. Dat zou ik ook niet doen, Ze hebben al lekker op een stoel naar ons gekeken en zullen de strijd niet aangaan. Lekker blijven lopen jongens, verstand op nul, je hoeft geen tactiek te hebben of na te denken, kortom een echte volkssport wat iedereen kan.
Verder bevalt het prima hier op de eerste verdieping van ons nieuwe onderkomen. Ik heb mijn kamertje weer ingericht en de kaarten die ik tot nu toe heb ontvangen weer opgehangen. Het is altijd leuk om ook via de post iets te ontvangen. Mijn schoonzus stuurt regelmatig kaarten van mijn vriendjes uit de Beekse Bergen. Ik mis ze wel, als dierenvriend ga ik ze zeker weer een paar keer bezoeken als ik in Nederland op vakantie ben. Nu , ik heb wat fotootjes bijgevoegd, heb toch weer wat gekwatst en tot een volgende keer maar weer.
Macamba.

  • 10 Oktober 2006 - 07:13

    Linda:

    He ome Kees,

    Nou, het ziet er nog steeds gezellig uit daar! Het weer is in ieder geval stukken beter dan hier en ik moet zeggen dat jullie keuken er ook heel wat beter (lees: schoner) uitziet dan onze keuken...:S Ondertussen hou ik hier een oogje in het zeil op de Kromhoutkazerne, onze buren hier. Het wordt steeds gezelliger hier op campus en ik leer Utrecht zelf langzaam maar zeker ook wat beter kennen. Maar het blijft toch 'de grote stad'... Veel plezier nog en suc6 met werken daar en een fijne vakantie gewenst voor als je weer naar huis komt!

    Groetjes, Linda

  • 10 Oktober 2006 - 10:39

    Imaar:

    hi dad,
    goed bezig, dat sporten, en dat badmintonnen, dat is een intensieve sport en ik denk dat ik wel kan raden wie daar niet zo over denken, ha ha, vooral blijven doen, is leuker dan een uur lang kansloos op zo'n band rennen. Maar goed, hier alles goed, het regent :-( Ik kan dit weekend in m'n huis dus dat is natuurlijk wel heel leuk!!! Ik hoor het wel weer, kus imara

  • 10 Oktober 2006 - 10:57

    Mieke:

    Hallo Kees over iets meer dan 2 weken ben je weer lekker even thuis kun je kennis maken met onze Choo.
    Ze is van een onschuldig pupje naar een ondeugende boef gegroeid , je zult je lol op kunnen hier.Misschien denk je na een paar dagen wel HELP IK WIL TERUG.

    Ha ha zal wel lukken denk ik hoor, kop op nog even volhouden hè.
    Tot de 27 ste dan dikke kusx van ons allemaal.Mieke

  • 10 Oktober 2006 - 14:12

    Maykel:

    He kees,

    Dat gaat goed zoals ik jou hoor over dat sporten, ik hou wel van fanatieke sporters. wat een watjes zeg dat ze niet tegen jou durven te spelen. Hier gaat alles lekker, volgende week met ilonka en mijn familie midweeekje weg in overijssel. Heb er echrt zin in. En dan duurt het niet lang meer voor jij hier bent!!

    Tot snel.

    Groetjes vanuit Travelhome!!

  • 10 Oktober 2006 - 22:47

    Ilonk:

    Hey Pap!!
    Zit wederom in de nachtdienst, het is al iets rustiger dan gisteren, gelukkig!
    Zit lekker een boekje te lezen.

    Heb nog ff geholpen bij het huisje van Imaar want ze moet er wel in zaterdag......

    Nog lekker liggen zonnen vanmiddag aan het zwembad?? Zal wel, nu weer werken!

    Nog maar twee weekjes en dan ben je weer hier voor even. Dan heb je het grootste gedeelte gehad!
    Zal wel wennen zijn zonder die heerlijke zon!

    Komt helemaal goed!

    Tot snel!
    Kuss ilonka

  • 11 Oktober 2006 - 14:31

    Schoonzusje:

    Hoi keessie
    leuke fotoS van je nieuwe onderkomen en die fotoS van alle kaarten die je hebt gehad zijn ook leuk.
    Zal mijn best blijven doen er is er al weer een onderweg overigens!
    Ben op het werk en het zit er bijna weer op vanavond lekker niksen op de bank wel thuis nog even uurtje sporten er is toch voetbal op tv! love you groetjes van Jan en Mij

  • 12 Oktober 2006 - 19:48

    Jan:

    ha zwager het ziet er allemaal leuk uit daar in je nieuwe onderkomen en je hebt het safari park toch een beetje in de buurt ik heb net gesport en een half uur op een vierkante meter gefietst en daarna nog wat aan cardio gedaan wat zijn we toch een sportieve familie ik wil wel eens tegen jou badmintonnen denk daar maar eens over na tot over twee weken en werk ze nog groetjes jan en ies

  • 03 November 2006 - 18:37

    Yvonne Broers:

    Het ziet er allemaal geweldig uit. Maar toch fijn voor je familie dat je even je neus laat zien hier in het koude kikkerlandje. Groetjes Yvonne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 April 2007

Back in town

20 Februari 2007

Carnaval op Curacao

06 Februari 2007

Terug van weggeweest

27 December 2006

Kerstmis met 30 graden

30 November 2006

Shete boka

Actief sinds 18 Juni 2006
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 39005

Voorgaande reizen:

01 Juli 2006 - 31 December 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: